Pomoc

Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z naszego działu pomocy, jeśli masz dodatkowe pytania niezależnie od tego, czy napotkałeś trudności techniczne, potrzebujesz porady czy informacji dotyczącej naszych usług - zapraszamy do kontaktu - jesteśmy tu, by Ci pomóc!

Pomoc - potrzebujesz wsparcia, skorzystaj z naszego działu pomocy


Rejestracja nowego użytkownika:


Rejestracja w katalogu (zalecane):

Dla większości użytkowników zalecana jest przed dodaniem wpisu rejestracja w katalogu, dzięki której uzyskujesz w przyszłości możliwość pełnej edycji swoich wpisów. Aby dokonać rejestracji wybierz zakładkę "Zaloguj się" i przejdź do rejestracji. Po uzupełnieniu krótkiego formularza rejestracyjnego w ciągu kilku minut otrzymasz od nas e-mail aktywacyjny, dzięki któremu aktywujesz swoje konto. Wystarczy, że klikniesz w znajdujący się w nim link i będziesz mógł zalogować się na swoje konto. Po zalogowaniu, każdy wpis, który dodasz do katalogu, zostanie przypisany do Twojego profilu. Do rejestracji w naszym katalogu można również wykorzystać konta społecznościowe Facebook oraz Twitter.

Okno logowania - przykład

Konto tymczasowe:

Opcja ta jest szczególnie przydatna dla osób, które dodają większe ilości wpisów dla rożnych adresów e-mail np. Agencji Reklamowych SEO/SEM.

Możesz dodać wpis pomijając rejestrację, aby tego dokonać przejdź do formularza dodawania wpisu „Dodaj wpis” wybierz opcję wpisu i wypełnij formularz. W ostatnim kroku „Podsumowanie” będziesz mógł wpisać adres e-mail, do którego zostanie przypisany wpis. Po dodaniu wpisu zostanie utworzone konto tymczasowe skojarzone z podanym adresem e-mail.

Pamiętaj: korzystając z konta tymczasowego nie będziesz miał możliwości zarządzania wpisem w tym jego edycji.

Aby zmienić konto tymczasowe w pełnoprawne konto użytkownika przejdź do panelu logowania i wybierz opcje resetu hasła wybierając opcję przypomnienia hasła. Po wybraniu hasła uzyskasz dostęp do konta użytkownika i będziesz mógł zarządzać wpisem.

Reset hasła - przykład


Jak prawidłowo dodać wpis:


Aby dodać wpis do katalogu wybierz zakładkę „Dodaj wpis” wybierz opcję wpisu oraz kolejno wypełnij pola formularza:

Formularz dodawania strony - przykład

Tytuł:

W tytule można zamieścić frazy związane z tematyką dodawanej strony należy jednak pamiętać, że tytuł musi zawierać adres strony lub nazwę Firmy, przykład:

  • TwojaStrona.pl - tu inne słowa określające stronę

W tytule nie należy umieszczać znaków specjalnych m.in. („”!/|*?). Dozwolone znaki: myślnik, przecinek.

Opis:

Opis dodawanej strony musi być unikalny, rzeczowy oraz pozbawiony błędów ortograficznych, jak również stylistycznych.

Słowa kluczowe (tagi):

Ne ma znaczenia czy dodasz tagi małymi czy dużymi literami system automatycznie przystosuje je do odpowiedniej postaci jednakże należy pamiętać, iż przy ich wprowadzaniu konieczne jest używanie polskich znaków, przykład:

  • katalog stron, dodaj stronę, polecane strony, szybka moderacja, nowości na blogu

Wizytówka NAP (pola nieobowiązkowe):

Wizytówka służy do zaprezentowania danych teleadresowych firmy lub instytucji, w tym m. in. adresu, numerów kontaktowych, czy też odnośników do serwisów społecznościowych. Wizytówka jest dostępna dla wszystkich opcji wpisów. Część danych można pobrać automatycznie z bazy danych Głównego Urzędu Statystycznego wpisując numer NIP, REGON lub KRS w polu "Wyszukaj w GUS", dzięki czemu unikniemy ewentualnych pomyłek.

Wizytówka (pola nieobowiązkowe) - przykład


Wybór płatności:


Po wypełnieniu formularza w kolejnym kroku przejdziesz do "Podsumowania", w którym będziesz mógł jeszcze sprawdzić czy wszystkie wprowadzone dane są prawidłowe, jeśli okaże się, iż zechcesz dokonać zmian w opisie wróć do edycji klikając przycisk "wstecz" i po naniesieniu ew. poprawek wróć ponownie do podsumowania.

W podsumowaniu w dziale "Płatność" możesz teraz wybrać typ płatności:

1. Zakup kodu przelewem; jeśli chcesz dokonać opłaty za pomocą przelewu. Po zrealizowaniu płatności kod zostanie wysłany na podany adres e-mail.

Zakup kodu przelewem - przykład

2. Zakup kodu SMS; jeśli chcesz dokonać opłaty za pomocą SMS Premium. Po zrealizowaniu płatności kod zostanie wysłany pod numer telefonu, z którego wysłano SMS.

Zakup kodu SMS - przykład


Jak dodać wpis przy użyciu multikodu:


Aby dodać wpis korzystając z multikodu należy wybrać odpowiednią opcję wpisu.

Jeśli posiadasz:

  • Multikod standard - wpis należy dodać w opcji » silver
  • Multikod Gold - wpis należy dodać w opcji » titanium 60
  • Multikod VIP - wpis należy dodać w opcji » titanium 365

Jeśli nie posiadasz multikodu a chcesz go zakupić możesz tego dokonać na stronie: zakup multikodu.

Warto wiedzieć: dodając wpis do naszych katalogów korzystając z multikodu oszczędzasz do 50%!


Moderacja:


Nasz katalog jest moderowany na bieżąco, dlatego możesz mieć pewność, że Twój wis zostanie dodany maksymalnie w ciągu 24 godzin roboczych, jeśli tylko spełnia założenia regulaminu.

Odrzucenie wpisu:

Może się zdarzyć sytuacja, iż Twój wpis nie zostanie zaakceptowany przez moderatora ze względów regulaminowych. Zostanie on przeniesiony do grupy "oczekuje na ponowne rozpatrzenie" oraz zostanie przesłana odpowiednia informacja o tym fakcie na wskazany adres e-mail wraz z instrukcją jak postępować, aby wpis został zaakceptowany. W większości przypadków będą to błędy, które można poprawić i wpis po naniesieniu niewielkich poprawek zostanie zaakceptowany. Zobacz, jakie przyczyny mogą spowodować odrzucenie Twojego wpisu, sprawdź jak postępować w przypadku odrzucenia wpisu w naszym centrum pomocy.

Brak miniaturki:

Jeśli przy Twoim wpisie nie wygenerowała się miniaturka strony należy zwrócić się do administratora Twojego serwera z prośbą o odblokowanie zapytań zewnętrznych serwerów. Po odblokowaniu zapytań prześlij do nas poprzez formularz kontaktowy dyspozycję wygenerowania nowej miniaturki.

Brak miniaturki - przykład

Dodanie komentarza oraz ocena wpisów:

Możliwość komentowania oraz oceny wpisów posiadają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy.


Faktury VAT:


Wystawiamy faktury VAT, aby otrzymać fakturę należy przesłać swoje dane oraz ID płatności poprzez nasz formularz kontaktowy. Nie wystawiamy faktur dla usług zakupionych poprzez SMS, zakup usługi będzie uwidoczniony na fakturze otrzymanej od operatora GSM.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.